söndag morgon och jätte trött!

då var det söndag igen och jag är helt slut körd! igår så var jag inne på datan och letade efter en volleyboll klubb i IK här i svenljunga men det hittade jag inte så min plast pappa fick skriva ett meddelande till dom och fråga om dom hade det här nere i skithålan.. anyways så är jag lite lack för jag fick för en gång skulle en helg där jag skulle få sovmorgonar men igår så fick jag inte det för då skulle vi fira min plast pappa och idag fick jag inte heller det får att jag ska på komfamöte.. ibland blir man bara irriterad men aja thats life det finns inget at göra åt saken.. 
nu måste jag gå jag måste möta min kompis 10 i men skriver mer senare puss bloggläsare<3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindaaandersson.blogg.se

Jag är en tjej som gillar att umgås med mina kompisar och älskar musik! men det jag älskar mest är att sova! och den här bloggen kommer handla om allt som händer mig!

RSS 2.0