1-fav. 2013

 
Detta är mitt favorit minne från 2013 och bilden förklarar ju allt men detta är en bild från när jag piercade mig i naveln, den 18:e oktober. Och min syster piercade sig också i naveln fast precis innan mig så hon hann och skrämma upp mig och säga att det gjorde ass ont och att jag kommer skrika och skit men så ont gjorde det inte och som tur var så skrek jag inte ;) men nöjd blev jag och piercaren var jätte duktig!  Så om ni funderar på att ta navelpiercing så rekomenderar jag att gör det på smycka i Borås ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindaaandersson.blogg.se

Jag är en tjej som gillar att umgås med mina kompisar och älskar musik! men det jag älskar mest är att sova! och den här bloggen kommer handla om allt som händer mig!

RSS 2.0