tror jag har friendzonat någon :O

HEJ

Som ni ser på överskriften så ser det inte alls bra ut! 
Jag ska berätta allt från början.
Det började med att jag och mina två killkompisar va igår, vi käka pizza. Jag och mina kompisar är ofta väldigt konstiga och lite fuckt upp i huvudet ibland och så fick vi för oss att vi skulle berätta för varandra vilka vi gillar (jag var ju inte tvungen att säga någon pga. att jag redan har kille) och vilka vi tyckte var snyggast så min ena kompis sa en person men min andra kompis sa då att han inte gillar någon och att han tycker många är snygga samtidigt som han kollade mot mig med stora ögon.
Efter det så skulle vi gå vi till biblioteket (bara för att vänta på att ett ställe skulle öppna) och så helt plötsligt sa min killkompis att jag skulle sätta mig i hans knä och då gjorde jag de och han började hålla om mig runt magen. Det är ganska likt honom för han går runt och kramar alla men sedan så lät han sin hand smeka mig över låret och rumpan och jag reste mig ganska snabbt efter att jag märkte det. 
Han och jag brukar skämta om sådant och brukar typ slå varandra på röven ibland bara för att men den här gången så riktigt smekte han mig så jag gick åt andra hållet och sa att jag skulle gå på toa (som jag såklart gjorde eftersom att jag var kissenördig XD) 
När jag kom tillbaka sedan så skulle vi gå till det där stället och spela biljard. det var ass kul resten av kvällen.
Men nästa dag gick han runt hela förmidagen och var i typ ass depp. Men sedan på eftermidagen så sa han helt random bara ``din kille har tur som har dig, för du är helt underbar´´ och jag fick ju panik och det var så många frågor som dök upp i mitt huvud så jag sa till mig själv resten av dagen ``snälla låt denna dagen vara över snart´´. 
Och jag vågar inte heller fråga han om han gillar mig för han snackade dagen innan om en tjej som frågat han det och att han blev så jävla arg och sa ``kan man inte få ha några tjejkompisar eller´´ .
Igentligen så behöver jag bara några dagar att tänka över vad han sa till mig idag men tyvärr blir det inte så för jag har lovat han att han och jag ska va på fredag så det blir inget med att tänka över något eller någon...
så jag får bita ihop och träffa min kille imorgon eller idag och så får jag prata med min syster jag är jätte förvirrad. BARA han inte får för sig att göra något ännu värre typ får för sig att kyssa mig eller något. nä men på fredag får jag la ta skydd bakom hans kompisar eller något. 
Aja skriver mer sen om hur det går adios amigos!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindaaandersson.blogg.se

Jag är en tjej som gillar att umgås med mina kompisar och älskar musik! men det jag älskar mest är att sova! och den här bloggen kommer handla om allt som händer mig!

RSS 2.0