2-selfie

 
Här är en selfie på mig på midsommar när jag var hemma hos min mormor och firade! Igentligen skulle jag lägga upp en selfie på mig just nu men jag är för lat för att ta en nu så denna sommar bilden får duga ;) Bara en sak, mobba inte mina ögonbryn.. Jag ville inte sminka mig då och mina ögonbryn är blonda bara för att jag igentligen är blondin och jag kan inte göra något åt det så lev med det ;* 
jag skriver mer imorgon och så får ni en ny bild men nu ska jag iallafall sova så hoppas ni gillar min selfie och så ses vi imorgon ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindaaandersson.blogg.se

Jag är en tjej som gillar att umgås med mina kompisar och älskar musik! men det jag älskar mest är att sova! och den här bloggen kommer handla om allt som händer mig!

RSS 2.0